sweetdonut

Alla inlägg under juli 2012

Av Maggan - 30 juli 2012 18:07

Jag har ganska många konstiga rutiner inna jag ska sova,har ni också någon konstig rutin?

här är mina:

1. måste gå en vända inne i min garderob annars tror jag att det är någon är där inne och ska äta upp mig medans jag sover

2 garderobsdörren MÅSTE vara stängd annars kommer monstren ut¨^^,

3 måste fluffa kuddarna minst tre gånger (jag har fem stycken)

4. jag går balansgång på sänggaveln när jag har ner persiennerna innan jag har ner den i mitten måste jag kolla mot Felicias fönster 2 hus bort.

5. 5 minuter innan jag går och lägger mig går jag upp på mitt rum och viftar på täcket och lägger det fint :)


allt dethär gör jag typ 5 minuter innan jag lägger mig, och jag vet inte varför men det är bara så haha :D


ha en bra dag!


//Maggan

Av Maggan - 30 juli 2012 16:23

idag är en toppen dag!

jag ska göra en grej på måndag, jag har velat gjort det jätte länge och nu är det dax

jag är så himla glad nu!

ni får veta sen på måndag var det är jag har gjort, höhö  ;D


bild på en Extra glad Maggis :D

 


och jag ursäktar röran på bloggen, det ser inte bra ut! jag håller på att fixa till det och det ordnar sig snart hoppas jag xD


ha en bra dag!


//Maggan <3

Av Maggan - 29 juli 2012 12:10

här får ni dagens outfit!

jag ska börja med designen nu och jag lovar den kommer bli super!

mina fossingar är lite halva men det får ni leva med  :D


ha det bra!


//Maggan

Av Maggan - 28 juli 2012 19:35

tjobbaaa! nu har jag suttit och pysslat ihop en outfit

älskar kepsen jag vill ha allt *o* vilket är ganska omöjligt hihi ^^,

 


ha en bra kväll!


//Maggan

Av Maggan - 28 juli 2012 18:48

Hej alla söta människor! hej alla fula också om det nu finns nån (man är bara ful om man är elak i min värld annars är du fin) höhö :)

tro det eller ej men jag håller faktiskt på att långsamt starta upp bloggen igen, och ja jag vet att jag är inte att lita på till 100 % när det gäller att jag säger att jag ska blogga igen men   jag ska göra så gott jag kan och jag är faktiskt väldigt pepp på det nu, jag ska så småningom göra en ny design! skojjigt skojjigt


nu ska jag mumsa på godis ha en bra kväll!


ses sen

/Maggan <3





Ovido - Quiz & Flashcards