sweetdonut

Alla inlägg under januari 2013

,,,

Av Maggan - 31 januari 2013 21:49

Hejsan! Nu ligger jag i sängen igen och Av någon konstig andledning Har jag dom senaste dagarna skrivit ett inlägg precis innan jag somnar, wierdo? Answer; si!
Jag har pluggat klart spanskan och mitt hår är baby lent! Så nu kan jag sova gottis!

Detärbaratjugofemdagarkvartillsälengrymtawesomej
u!
Hade bra!

Av Maggan - 31 januari 2013 18:02

Hejsan hoppsan! Nu sitter jag och pluggar spanska glosor, hmm trååååååkigt snart kommer Felicia hit och då ska vi bada bubbelbad med badskum och även lite hårinpackning! Bestisfestismys <3
Idag har jag inte gjort något särskilt så!
Ha de bra!

Av Maggan - 30 januari 2013 20:48

här får ni videon om mina januarifavoriter! det kommer en till del senare! woopwoop ^^,

och ja jag vet att det inte fokuserar så vidare värst bra på produkterna men sånt får ni leva med!



kram!


//Maggan <3
  

Av Maggan - 30 januari 2013 20:24

Hej! Nu sitter jag och mammi framför tvn med en påse "favorit mix" är det Lill lördag så är de!
Jag håller på att ladda upp en januari favoriter på bloggen nu!
Nyss beställt hårkalk 36 st 447 kr awesome! Nu ska de här bli My little pony och regnbågshår! <3
Här är de (längtar tills de kommer) ^^,

Av Maggan - 28 januari 2013 21:08

Hej! Nu har jag lagt mig i sängen med två filtar och ett täcke varmt och mysigt ju! ^^,
Åt nyss en stoor good frukt tallrik det var superdupergott!

Av Maggan - 28 januari 2013 17:47

Hejsan! Nu har jag nyss kommit hem från innebandyn, skönt att träna lite!
Här har ni dagens outfit! Tröjan köpte jag igår jag verkligen älskar den grymt mycket verkligen (truelovestory!) <3

Av Maggan - 27 januari 2013 21:37

Jag såg nu att det jag trodde var en video bara var ett foto, kan visa när jag har tid!
Nu ska jag sova godnatt!

Av Maggan - 27 januari 2013 16:01

Hejsvejs! Här är en video på vad jag köpte!

Ovido - Quiz & Flashcards