sweetdonut

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Sweetdonut is back!

Av Maggan - 21 april 2012 14:38

Hejsan idag på förmiddagen har jag tagit bort min blogg på grund av att jag ville börja

om på nytt igen, den här gången lite mer serisöst och  med det menar jag inte att jag ska var sur utan

mer att jag ska ha bra updatering och mycket bilder

 grattis det kommer nu att bli mer kul för dig som läsare att stanna


 

Sånna här mumisga cupcakes bakade jag och Felicia här om dagen.


hörs sen :)


// Maggan<3

 
 
Kajsa

Kajsa

21 april 2012 15:27

Så himla gott det ser ut...

http://www.nattstad.se/ringblomma

Maggan

21 april 2012 15:27

det är det också kan jag lova :)

 
Fia:)

Fia:)

21 april 2012 17:06

Fin blogg!

http://littlest.bloggplatsen.se

Maggan

21 april 2012 17:31

tack :)

 
Ingen bild

Therese

21 april 2012 20:11

Hej!
Tack du är oxå fin!<3

http://therseheterjag.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

21 april 2012 21:24

Då måste jag ju titta in här ofta och se hur det går för dig!

Kram på dig å lycka till med nya bloggen :)

http://www.missnaily.wordpress.com

Maggan

22 april 2012 13:05

tack, det skulle vara kul om du följde min blogg jag har haft den här bloggen sedan 2010 men jag tog bort den igår och skapade en under samma namn pga att jag skämdes över vissa inlägg :D

 
rebecca

rebecca

21 april 2012 22:14

Har tittat på dina bilder och tycker att de är jätte fina! :O Du måste ha en jätte bra kamera :) Och dina inlägg är inte så dumma heller :) Har du några tips på bra ämnen på inlägg ^^?
Mvh Rebecca

http://thelieinyoureye.blogg.se

Maggan

22 april 2012 13:04

Tack så mycket, ja det stämmer jag har en bra kamera det är en nikon D3100, men min är trasig och inne på lagning så jag lånar min pappas som är likadan :), på dina inlägg kan du skriva om exat vad du känner för men se till att bara blogga när du har lust då blir inläggen bäst :D KRAM // Maggan

 
vanessa

vanessa

22 april 2012 10:58

hej jätte fin blogg Maggan Puss :)

http://www.vanne-dancingqueen.blogplatsen.se

Maggan

22 april 2012 13:01

tack, detsamma :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maggan - 2 februari 2013 12:13

JAHA DÅ FOLKET VAR DET DAGS NU FLYTTAR JAG TILL DEVOTE! SÅ HÄR BLOGGAR JAG I FORTSÄTTNINGEN! www.sweetdonut.devote.se www.sweetdonut.devote.se www.sweetdonut.devote.se   hoppas vi ses där!! (assnygg header finns där)   tjohii!   /...

Av Maggan - 1 februari 2013 23:04

Hejsvejs ville bara säga att jag ska flytta till devote nu! Så den nya är; www.sweetdonut.devote.se men jag kommer fortsätta blogga här ett tag tills jag fått ordning på den andra ska fixa massor imorgon! Andledning; jag orkar inte med bloggplats...

Av Maggan - 1 februari 2013 20:57

1. Jag har självlockigt hår 2. Jag är väldigt kreativ 3. Jag håller på med en ny design 4. Jag är jätträdd för fulla och drogade människor och allting därtill. 5.håller mig ifrån alla sådana. 6. Jag älskar min familj och vänner 7. Jag är GALEN ...

Av Maggan - 1 februari 2013 20:23

Hejsan! Nu tänkte jag börja att lägga upp en asgrymhäftigawesome bild varje dag! Sjukt bloggpepp nu igen faktiskt! Tjohooo (det kanske märks eftersom jag gjort tre inlägg på en timme ehehehehehe) hoppas ni är peppade som jag! Här får ni dagens bild!...

Av Maggan - 1 februari 2013 20:14

Eftersom jag längtar så mycket till mitt kit med hårkalk kommer hem till mig så håller jag på att hitta massa häftiga olika My little pony hår (hahajagärjuvääldigtrolig) Här får ni lite inspirationsbilder från weheartit (omgsnartkanjagocksåhasåhärom...

Ovido - Quiz & Flashcards