sweetdonut

Alla inlägg under augusti 2012

Av Maggan - 1 augusti 2012 19:06

Nu ska jag ta en vända på brädan, det var ett tag sen  ehhrm.. host !(typ igår)

men det blev ju lite fint väder också :D

här får ni dagens outfit!

 


bara så ni vet så ser inte mina fötter helt cp ut bara för att jag är trött och klippte lite snett det är ni som ser dåligt ;)

nu ska jag somsagt ta en sväng med bräd-bebisen sen blir det familjemys!


ha det bra!


/Maggan <3

Av Maggan - 1 augusti 2012 17:04

idag har jag och Mamma varit på second hand, jag fick lite grejer :)

i helgen ska jag, mamma och pappa åka på kryssning kulkul!


här får ni se vad jag fick av mamma! ^^,

 

en jeans väst, och två t-shirtar :)

hittade även denna!

  7

Vilket stämmer väldigt bra in på mig ;O hehe ;)


jag ska ladda upp den gamla headern medans jag klurar på en ide till en ny,


ha det bravo!

bravo juiiiice :D


//Maggan <3

Ovido - Quiz & Flashcards